whatsapp

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

עוד לא נרשמתם? יאללה, תצטרפו!

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

כיצד תשמרי על שערך בימי החורף הקרובים

טיפים לשמירת השיער בתקופת ימי הקור

כיצד תשמרי על שערך בימי החורף הקרובים

עונת הסתיו כבר בעיצומה והטמפרטורות צונחות מה שעלול לגרום לשיער, בדיוק כמו לעור הפנים שלנו, להיות יבש, שברירי ואפילו לנשור. מזג האוויר שהולך ומתקרר לא מטיב עם השיער והנזקים הנפוצים ביותר, כתוצאה מהקור הם יובש, קשקשים, והנורא ביותר נשירה.

 

השינויים הקיצוניים בטמפרטורות בין החום שבפנים לקור שנמצא בחוץ גורמים לשיער לצמוח באיטיות, להיות שברירי ומאוד יבש, וזאת גם בשל החשיפה למזגנים ולשלל פתרונות החימום. בנוסף לכל זה לקור יש השפעה רבה על התכווצות של נימי הדם מה שמוביל להזנה ירודה של שורשי השיער.

 

המטרה הכי חשובה של שיערך בעונת הסתיו הוא לשמר את הלחות הטבעית שלו, וכדי לעשות את זה הוא זקוק לכמה טיפים מנצחים: 

 

שימוש במברשת שיער טובה-  היעדר הלחות באוויר מיטיב עם השיער של רובנו, אבל הוא יוצר חשמל סטטי מה שגורם לשיער להיבהל ולהתקרזל. כדי להתמודד עם התופעה המעצבנת הזאת מומלץ להשתמש במברשת שיער המשלבת סיבים טבעיים עם סיבי פלסטיק, ולחפוף במים פושרים - כי מים חמים מדי שואבים מהשיערה את השמנים הטבעיים שלה.

 

לא לחפוף כל יום-  יש לרובנו את הנטייה לחשוב שרצוי לחפוף בכל יום את השיער. אולי כי זה מרגיש לנו יותר נקי אך זה לא בהכרח נכון.  במיוחד אם שערך אינו שומני ואתם לא נחשפים ללכלוך משמעותי ומזהמי אוויר שונים, אז רצוי לחפוף את השיער מספר פעמים בשבוע. חפיפה על בסיס יומיומי אינה מסוכנת אך היא עלולה להעלים את שכבת השומן הטבעית שנמצאת בשיער שגורמת לירידה ברמת הלחות הטבעית של השיער ואף עלולה לייבש אותו.

 

שימוש במרכך בנפרד ובשמפו בנפרד- חשוב מאוד להתאים שמפו ומרכך לסוג השיער שלכם.ן וכן להשתמש בשמפו ומרכך נפרדים ולא כמוצר משולב שמכיל בתוכו גם וגם. מהסיבה הפשוטה שהריכוז של חומרי הניקוי והריכוך אינם יכולים להיות שווים.  תכשיר אחד שמבטיח גם לנקות וגם לרכך אולי יחסוך לכם זמן ומקום על המדף, אך ספק אם יבצע את שתי הפעולות בשלמותן. כמו כן, חשוב מאוד להתאים את המוצר לסוג השיער שלך. 

 

השתמשו במסכה לשיער אחת לשבוע-  השיער בדומה לעור זקוק להזנה, בחודשי החורף הקרים יש להגביר את השימוש במוצרי טיפוח משלימים להזנת השיערה. לכן לפחות פעם בשבוע נחוץ שימוש במסכה לשיער המיועדת להעניק לו את הלחות לה הוא זקוק ולשקם פגמים. 

 

לא לחפוף את השיער עם מים רותחים-  אין ספק שאמבטיה חמה זה בדיוק מה שאנחנו צריכות בחורף אחרי שאנחנו חוזרות מיום עבודה ארוך וקר. אבל לא תמיד מה שכיף זה מה שטוב, ידוע ששהייה ממושכת במקלחת עם מים רותחים עלולה לגרום לשיער לאבד מהלחות שלו, מה שיגרום לשיער להפוך לשברירי ופגיע. לכן יש לחפוף  את השיער במים פושרים, כדי שהלחות הטבעית של השיער תשמר וכדי למנוע יובש ושבירה של השיער כתוצאה מהחום. 

 

לגזור את הקצות- 

מומלץ להוריד את קצוות השיער אחת לחודשיים - שלושה. בכדי למנוע מהם להיות מפוצלים ויבשים וכך לשמור על השיער בריא ומלא ברק.  גשירת שיער אחת לכמה חודשים מעודדת צמיחת שיער חדשה. 

 

נשירת שיער-  

בין עונות המעבר ישנה נשירת שיער טבעית. במידה ויש נשירת שיער מרובה יתר על המידה, מומלץ לעשות בדיקות דם לבדיקת מחסור בוויטמין B12 ואבץ. מחסור בויטמינם אלו עלול לגרום לשיער לנשור. לכן רצוי להיוועץ עם רופא.ה. בנוסף ניתן לבדוק את הרגלי התזונה ובמידה ויש צורך לשנות ולהוסיף מזונות מיטיבים. 

סטרס וחרדות יכולים גם הם לגרום לתופעת נשירה השיער ולכן אל תשארי במצב כזה,תעשי למען עצמך,(כי את הכי חשובה) פעולות מרגיעות כמו:  מדיטציה, ספורט, תרגילי נשימה, טיול בטבע וכל מה שיכול לעזור לך להרגיע את עצמך ואת הגוף, בהחלט יסייע לתופעה להעצר. 

 

לכל שאלה, אנחנו זמינים עבורך,

תודה, צוות גדעון קוסמטיקס